neljapäev, 23. oktoober 2008

Lõppes I õppeveerand


  • Koolis on kõik nii kerge! Koolis läheb kõigil hästi ja koolis on tore! Klassiõhtud on lahedad! Brita-Liis

  • Koolis on vahest väga lahe! Muusikatunnis on äge! Seal saab lahedaid laule laulda. Brita

  • Mulle meeldis klassiõhtu. Mulle meeldib matemaatika tund. Meeldis ka muuseumis vilja peksta. Sten

  • Mulle meeldib matemaatika tund ja kehka, eesti keel mulle väga ei meeldi. Tegelikult meeldis kõik, mis koolis oli. Turumängus oli vahva Markuse mahla müük! see oli hea! Edgar kirjutas.

  • Mulle meeldib matemaatika tund. Klassiõhtul oli Edgaril lahe kostüüm! Rainis

  • Mulle meeldis muuseumis kuulata leiva küpsetamisest. Meie klass meeldib! Maryn-Liis

  • Kõige ägedam on see, et keegi on koolis veel väiksem, et sina pole enam väike. Et uus poiss tuli ja üritused on ka vahvad! Robert

  • Muuseumi maja oli tore! See maja, kus tädi leiba küpsetas. Marieta

  • Klassiõhtu oli lahe ja leivapäeval leiva söömine. Muuseumis oli tore perekonda mängida! Koolis on palju sõpru. Kristi

  • Kõige toredamad olid olümpiamängud ja klassiõhtu. Helen

  • Meeldis Sarapikujooks, mis siis, et ei võitnud, nägin kuidas Markus minust mööda jooksis. Sean

  • Tore oli olümpia, klassiõhtu, muuseum oli vinge, leivapäeval oli hea leib! Kevin

  • Kõik üritused meeldivad. See on tore, et vahetunnid on pikad! William

  • Rohkem jäid meelde olümpiamängud ja klassiõhtu. Merily

  • Meeldis käia Vabaõhumuuseumis ja osaleda olümpiamängudel. Erika

  • Meeldib vahetunnis Heleniga kõdikulli mängida. Merili

  • Mulle meeldis turumäng, et Andra tasuta kommi jagas. Brita

  • Klassiõhtu korraldamine oli tore, olümpia ja turumäng meeldis ka. Andra

  • Meeldis isadepäeva kunstitöö meisterdamine, vahetunnis kleepsude vahetamine. Karolina

  • Kõik meeldib! Reno

  • Meelde jäi teatrietendus saalis, klassiõhtu viktoriin ja see, et meie viktoriini võitsime. Verner

  • Mulle meeldib, et õpilased tahavad õppida, on üpris hoolsad, kuuletuvad õpetajale, on lõbusad, heatahtlikud lapsed. Tunnistused olid väga head! Pooltel õpilastel olid hinneteks ainult "5"! Õpilastele meeldib mängida ja näidelda, kunstitööd on alati väga kaunid, kodused tööd tehtud ja kooliasjad kaasas! Kirjutas Lea :)






0 comments: