kolmapäev, 11. veebruar 2009

Muljeid teatrikülastusest

Etendus Eesti Draamateatris "Võluõunad, ehk naeru kätte võib surra"
  • Mulle meeldis kui kloun mängis, et on surnud, kui Pierroo sõi võluõuna ja kui Kolm Põrsakest Lumivalgekest musutasid. KRISTI
  • Mulle meeldis see, kui Pierroo ja Roseta Lumivalgekese juurde tulid, kui Pierroo kurjale võlurile võluõuna andis, kui võlur kurja häält tegi. Lahe oli see ka, kui klounid võlurile nalja tegid ning Pierroo ja Roseta varjudega võitlesid. BRITA-LIIS
  • Mulle meeldis see, kui muinasjutuvalvur mööda maailma ringi jooksis, kui võlur paugutas ja kui prints muutus vihmaussiks ning kui prints Lumivalgekese riided selga pani. KEVIN
  • Mulle meeldis teatris käia! Mulle meeldis, kui nad rääkisid koerajuttu ja kui koer sai tolmuharjast saba. Mulle ei meeldinud, et võlur tuli rahva seast ja rääkis koleda häälega. MARIETA
  • Mulle meeldis teatris käia ja kõik oli tore! Kõige toredam oli see, kui varjudele peksa anti! EDGAR
  • Mulle meeldis peaaegu kõik. Ei meeldinud see, et Pierroo ja Roseta naeruõunu sõid ja pahandusi tegid. Mulle ei meeldinud veel see, et poisid viskasid tüdrukutele selja tagant kommipabereid pähe! MARYN-LIIS
  • Mulle ei meeldinud kui võlur tuli, sest ta karjus kõvasti ja kui ta karjus, hakkas mul pea valutama. Mulle ei meeldinud kui lapsed karjusid ja plaksutasid. LILIANA
  • Mulle meeldis see, kui Printsil olid Lumivalgekese riided seljas. HELEN
  • Mulle meeldis see, kui võlur tuli ja lasi võlukepist raketi.JOHN
  • Mulle meeldis ka teatris käia! Suur tänu Brita-Liisi emale abi eest. Etendus oli põnev ja huvitav, tundus, et lastele ka meeldis. Mõne jaoks oli veidi õudne! Oli tuld ja pauku ka! Kahju, et osa õpilasi haigeks jäi ja piletid raisku läksid! LEA
  • Järgmiste teatrikülastusteni!

0 comments: